• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Kwaliteit Kwaliteit volgens Roy H. Williams
Kwaliteit volgens Roy H. Williams

customer expectation knowing roy williams quote

Laatst aangepast op vrijdag, 24 juli 2015 10:12  

New insights fail to get put into practice because they conflict with deeply held internal images of how the world works ... images that limit us to familiar ways of thinking and acting. That is why the discipline of managing mental models -- surfacing, testing, and improving our internal pictures of how the world works -- promises to be a major breakthrough for learning organizations.

Peter Senge


Banner
Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 261 gasten online
Artikelen

efforts courage not enough purpose direction john kennedy

Bewaren

Banner

focus mark tigchelaar concentratielekken afleiding

Focus Aan/Uit
Dicht de 4 concentratielekken en krijg meer gedaan in een wereld vol afleiding
Mark Tigchelaar, Oscar de Bos

Bij Bol.com | Managementboek

Lean boekentips

Banner