• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Kwaliteit Lean volgens Taiichi Ohno
Lean volgens Taiichi Ohno

citaat

All we are doing is looking at the time line, from the moment the customer gives us an order to the point when we collect the cash. And we are reducing the time line by reducing the non-value adding wastes.

Taiichi Ohno

 

Laatst aangepast op woensdag, 08 februari 2012 21:11  

There are no separate systems. Where to draw a boundary depends on the questions we want to ask.

Donella H. Meadows

Banner
Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 163 gasten online
Artikelen

big changes feel like existential threats small changes support learning esther derby

Banner

Hartelijk gefaciliteerd, Noordik Blijsie 

Hartelijk gefaciliteerd! Succesvol veranderen met de workshopaanpak
Praktijkboek voor het ontwerpen en faciliteren van workshops in organisaties - Inclusief DVD en uitneembare checklist
Annet Noordik, Jeroen Blijsie

Bij Managementboek

Lean boekentips

Dagstarts en Hoshin Kanri
Continu Leren en Verbeteren in de juiste richting met Dagstarts en Hoshin Kanri
Bert Teeuwen

Bij Bol.com | Managementboek

Banner