• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Informatiemanagement Service Level Agreement (SLA) volgens Gartner
Service Level Agreement (SLA) volgens Gartner

Service Level Agreement

Gartner definieert een Service Level Agreement (SLA) als volgt:

"An agreement that builds the foundation of a business relationship, sets the expectations between the service provider and the customer, and describes the products or services to be delivered, the single point of contact for end-user problems, and the metrics by which the effectiveness of the processes are monitored and improved."

Bron: http://www.gartner.com/6_help/glossary/GlossaryS.jsp

Laatst aangepast op maandag, 01 januari 2018 12:56  

Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien.

Leo N. Tolstoj

Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 192 gasten online
Artikelen

continuous improvement john hunter current success final achievement

Banner
Banner

one day tabe ydo tijd dag leef maximaal

One Day Methode
Voeg tijd toe aan je dag en leef maximaal
Tabe Ydo

Bij Bol.com | Managementboek



Lean boekentips

Banner