• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Management Kaizen (boekentip)
Kaizen (boekentip)

Kaizen Masaaki Imai continu verbeteren lean

Kaizen
Kaizen - het stap voor stap bezig zijn met verbetering van een product of dienst. De filosofie achter het Japanse succes.
Masaaki Imai

Bij Managementboek

Laatst aangepast op donderdag, 15 december 2011 21:11  

People with different skills have to work together to deliver product features. Don’t build features that nobody needs right now. Don’t write more specs than you can code. Don’t write more code than you can test. Don’t test more code than you can deploy. (…) Pretty simple to describe in theory. Some subtlety in practice. A kanban is a tool, and like any tool, it is meant to solve a problem. I think kanban solves this problem more efficiently than the known alternatives.

Corey Ladas

Banner
Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 115 gasten online
Artikelen

result systematically applying question whu simplicity eliyahu goldratt

Banner

mini habits stephen guise results

Mini Habits
Smaller Habits, Bigger Results
Stephen Guise

Bij Bol.com

 

Lean boekentips

Banner