• Vergroot lettergrootte
  • Standaard lettergrootte
  • Verklein lettergrootte
Home Bluff Your Way Into... Processen volgens Riepma, Hedeman & Van Aken
Processen volgens Riepma, Hedeman & Van Aken

primair proces leverancier klanten

 

Het primaire proces vormt de kern van een organisatie. Het zijn de samenhangende activiteiten die resulteren in een product of dienst voor de externe klant. Vanuit het primaire proces bedient de organisatie haar klanten.

(...)

[Een] organisatie (ontleent) haar bestaansrecht aan het primaire proces. Dat wil zeggen: indien klanten de producten of diensten niet meer wensen, houdt het bedrijf op te bestaan.

Bron: Projectmanagement voor het HBO op basis van IPMA-D,  Roel Riepma, Bert Hedeman, en Teun van Aken

 

 

Laatst aangepast op zaterdag, 22 juni 2019 18:21  

Few people request influence when their world is behaving rationally. As a result, consultants tend to see more than their fair share of irrationality.

Gerald M. Weinberg (The Secrets of Consulting)

 

Banner
Banner

Archief

Lean boeken top 5

(maart 2016)
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

We hebben 173 gasten online
Artikelen

important management sincere interest little below juran

Banner

Focus! Leo Babauta

Focus!
Minder doen, meer bereiken
Leo Babauta

Bij Managementboek.nl

Lean boekentips

Dagstarts en Hoshin Kanri
Continu Leren en Verbeteren in de juiste richting met Dagstarts en Hoshin Kanri
Bert Teeuwen

Bij Bol.com | Managementboek

Banner