![]()
Als je ergens voor gaat, loop je het risico te verliezen. Als je niet gaat, heb je al verloren.
Barack Obama
Tags:
feb
08
2015
![]()
Als je ergens voor gaat, loop je het risico te verliezen. Als je niet gaat, heb je al verloren.
Barack Obama
|
Happiness is not a station you arrive at, but a manner of travelling. Margaret B. Runbeck |
|
|
Drive Bij Bol.com of Managementboek.nl |